KAKO SAM IZLIJEČILA DIJABETES – 2. Dio






31.3.2017. godine

Sedam dana od pregleda kod endokrinologa, proletjelo mi je. Guglam i dalje, i nailazim na čudo zvano LCHF ishrana ili Švedska dijeta. Čitam još uvijek u nevjerici. Da li je moguće da sam našla rješenje? Iako znam za zakon privlačenja  i radim na sebi, pratim Anu Bučević, Bratislava Savića i Katicu Djordjević, ipak, bila sam zabrinuta. Slučajno, vidim da tu vrstu ishrane koristi i Ana Bučević. Nadjem i gospodju Anitu Šupe koja jedina na ovim prostorima zna detaljnije o toj vrsti ishrane, i baš kod nje nalazim odgovor. Švedska dijeta ili LCHF ishrana nije dijeta, već način života. „VAU”. Tu je sve ono što ja volim. Počinjem polako da mijenjam ishranu. Danima kuham brokule, pa mahune, pa karfiol, pa začinim sa tek malo maslinovog ulja i malo soli. Prva dva-tri dana bila sam gladna, i uvijek mi malo. Da li je moguće da ne jedem hljeb, rižu, slatko, ne pijem sokove...

Istog dana odlazim na zakazani pregled kod nutricioniste. Razgovor nije prošao kako sam se nadala. Ali mi je jedno bilo drago..., bila sam iskrena i prema njoj i prema sebi. Kada me je pitala da li pijem coca-colu i da li konzumiram grickalice, moj odgovor je bio negativan. Gledala me je upitno, a ja sam nastavila iskrenu priču.

Da, ali ja volim slatkiše, pite, kolače, torte, tjesteninu i sve što je od brašna, slatko ili slano. A takodje, volim i negazirane, fabričke, sokove.
-A kafa, čaj? Dodaje ona.
-To odavno ne sladim, pijem skroz gorko. Odgovaram.
-Ako je tako, nastavlja ona, moraćete zaboraviti na sve navedeno, a pogotovo na kolače i torte.
-Vjerujem da ću uspjeti, odgovaram, nimalo hrabro.”

Uručila mi je plavu kovertu, znate onu plavu koju dobijemo za sud, kao npr. obavještenje za prekoračenje brzine.
Ustala sam, zahvalila se, i izlašla...
Radoznalo sam otvarila kovertu i izvadila njeno uputstvo za ishranu. Sve je tu bilo lijepo objašnjeno, ali, ipak, odlučila sam da primijenim moje sedam dana traženo rješenje, LCHF ishranu. 
Opet sam osjećala otpor prema promjeni. “Kako ću ja to? Hoću li moći bez uštipaka, pice, hljeba, špageta, torti, kolača, sokova...?”

Zastala sam i rekla sebi: “Polako. Korak po korak ćeš isključivati sve od hrane koja ti podiže šećer. Malo pomalo i naviknućeš se. Biće to lijepo iskustvo, jer ne kažu oni bezveze da je Švedska dijeta, ‘način života, a ne dijeta’.”.
I evo mene, po prvi put, u svom životu na dijeti. Sad me čeka jedno putovanje do nepoznatih destinacija :)



Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Maslačak liječi upalne procese u organizmu

KOLIKO STVARNO ZNATE O ČAJEVIMA ?

Ukratko o meni i o blogu