KAKO SAM IZLIJEČILA DIJABETES – 4. dio




    Tri mjeseca su protekla brzo. Uz mog dvogodišnjeg dječaka dani su mi bili ispunjeni. Svugdje smo išli, šetali, putovali...
Vratili smo se sa mora, gdje nam je bilo prelijepo. Lijepa i raznovrsna dešavanja doprinosila su mom dobrom raspoloženju. Moj dječak raste, a raste i beba u mom stomaku.
Beba je bila mirna, nije se puno vrtila, dok je sa prvim dječakom bila prava igra u stomaku dan i noć. :) I sada nije ništa drugačiji, veoma je živahan i veseo dječak.
Nego, da se mi vratimo na hronologiju moje terapije...
Dan 14.7.2017. godine

Dan je bio prelijep, sunčan. Kraj radne sedmice, petak. U rukama sam držala nalaze koje sam radila u protekloj sedmici. U hrpi tih nalaza, što za trudnoću što za štitnu, našla sam i nalaz za šećer.Jutarnji na tašte: sedam, a tromjesečni: 6,9.
Bila sam prezadovoljna i srećna sam spremila nalaze i otišla u posjetu mojim roditeljima. Naveče smo imali običaj organizovati sjedaljke i pričati o dogodovštinama iz prošlosti, djetinjstva, mladosti...Te večeri su nam došle i komšije. I tako, smijali smo se svim tim divnim trenucima koji su iza nas.
Naš komšija je pomenuo i temu o dijabetesu. U tom sam periodu bila već registrovani dijabetičar, dobila sam insulinsku knjižicu, aparat za mjerenje šećera i insulin. Pitao me je za nalaze.
Milena , kakvi su nalazi?”
Sada je nešto niži. Vjerujem da će rezultati biti sve bolji.”, odgovaram.
Šta koristiš?”
Samo sam na LCHF ishrani.
Ti si na dijeti? ” začudjeno će on...
Da, ja sam na dijeti od koje se osjećam odlično. Puna sam energije.”
Milena, ne bi bilo loše da počneš da piješ i sok od aronije. Meni je puno pomogao. Taj sok pravi moj rodjak sa sela, domaći, bez ikakvih dodataka.”
Vi to ozbiljno komšo?”, pitam.
Da, da, ja jedem sve. Nikakvu dijetu ne koristim, dok sam se prije morao pridržavati svega.”
Odlično, možete li i meni da naručite taj sok da i ja pokušam?”
Može, naravno.”
Hvala, uz ovu ishranu koristiću i to. A, kako je koristite?”
Ujutro na tašte, prije jela, popijem jednu rakijsku čašicu.”
I, komšija?”
Zatim, kad prodje jedan sat doručkuješ, piješ kavu ili šta god...”
He, he... Trudnica je gladna. Prvo doručak pa tek onda kafa. ”, odgovaram.

Od sljedeće nedjelje počinjem da pijem sok od prirodne domaće aronije. Jedva čekam i radujem se tome, a vi dragi moji uživajte u LCHF ishrani, možda ćete do sljedećeg puta i vi probati aroniju.


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Maslačak liječi upalne procese u organizmu

KOLIKO STVARNO ZNATE O ČAJEVIMA ?

Ukratko o meni i o blogu