KAKO SAM IZLIJEČILA DIJABETES – 5. dio

Dan 28.8.2017. godine

Kupila sam domaći sok od aronije o kojem sam vam pisala u prethodnom poglavlju. Koristila sam ga preko mjesec dana i bila sam zadovoljna njegovim učinkom.Čuvala sam ga u malim plastičnim flašicama koje bih zaledila u zamrzivaču.Uvijek sam imala dovoljno soka u zalihama da ne ostanem bez tog napitka, koji je bio dio čuda u mom organizmu.
Moje zdravstveno stanje se poboljšalo, od krvne slike do šećera u krvi.
Zašto sam aronija sok uvela ujutro? Zato što sve namirnice koje uzimate ujutro na tašte ulaze direktno u krv i ugrađuju se u naš organizam i u sve njegove stanice jer tada je njihovo dejstvo u potpunosti iskorišćeno.
Moj  jutarnji šećer na tašte je bio između 6,2 i 6,5, dok je dnevni
varirao nekad i do osam, dva sata iza jela, i uglavnom nije prelazio ovu brojku.
Moja energija je bila na visokom nivou. Bila sam vesela trudnica... Sve sam poslove obavljala bez problema. Čak sam dobila i posao u sedmom mjesecu trudnoće, hvala tim divnim ljudima koji su mi dali tu priliku.
Kad smo kod kafe, tu sam sebi uvela jednu veoma korisnu naviku. U šoljicu bih ulila kafu i dodala bih prstohvat cejlonskog cimeta. To nije običan cimet. On je namijenjen za snižavanje šećera u krvi, masnoće u krvi i mnogo toga.Taj cimet možete koristiti i za neodoljive LCHF kolače, torte i ostale neobične poslastice.
Probajte sve ovo i rezultati neće izostati. Mjerite šećer
redovno. Do sljedećeg posta…Uživajte...

Primjedbe

  1. Ja za aroniju inače opcenito govorim čaronija (čarolija 😂) upravo iz razloga što je jedinstvena po svome djelovanju. Samo nastavi sa blogom, daješ ljudima mnogo motivacije za uspjeh. Pozzić od frendice iz porodilišta. 😘

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Maslačak liječi upalne procese u organizmu

KOLIKO STVARNO ZNATE O ČAJEVIMA ?

Ukratko o meni i o blogu