KAKO SAM IZLIJEČILA DIJABETES – 3. dio





  Dan 15.4.2017. godine

Prošlo je petnaest dana od kada sam na LCHF ishrani. Nisam uzimala insulin, niti sam razmišljam o tome. Moj organizam je bio pun energije. Ispunjavao me je osjećaj lakoće. Osjećala sam se kao ptica. Bila sam trudna, a kao da nisam. Umor mi je postao skoro kao nepoznanica. U prethodnoj trudnoći sam ustajala kasno, uvijek mi je bilo malo sna. Medjutim, u ovoj trudnoći rano ustajanje mi nije bio problem. Vjerujem da je razlog za to ova ishrana. Navešću vam jedan moj dnevni obrok.

Doručak: rendana jabuka, kruška, u to dodati malinu sa kokosovim brašnom.

Ručak: pržena šnicla na kokosovom ulju, u kombinaciji sa kuhanim brokulama, začinjeni sa malo soli i maslinovog ulja.

Večera: mladi sir i masline.

I tako, petnaest dana sam kombinovala obroke kakve sam željela.

Ne mogu još uvijek da vjerujem da sam prolazila pored pekare bez iskušenja ili da sam ulazila samo da bih kupila hljeb za moje ukućane. Naravno, to i sada činim. Svaki dan mi je donosio novo iskustvo.

Kada sam vidjala ljude na ulici kako jedu sendviče, pomišljala bih: “Mogu i ja to. Samo ću ga napraviti na zdrav način sa fitnes hljebom od sjemenki, malo kokosovog ulja i malo suvog vrata, naravno, domaćeg.”.

Uz sve ovo, konzumirala sam jedan zdravi napitak za koji sam vjerovala da će mi sniziti nivo šećera u krvi. Pripremala sam ga na sljedeći način:

U litar vode iscijedila bih jedan limun i dodala najmanju kašiku cimeta i prstohvat djumbira u prahu. Iako naizgled nije ni malo lijep i primamljiv za nepce, meni je bio i ostao jedinstven i osvježavajući. Nisam ga patentirala, haha...


Do idućeg posta, uživajte u ovoj ishrani i probajte ovaj napitak. Mjerite šećer i rezultati neće izostati.



Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Maslačak liječi upalne procese u organizmu

KOLIKO STVARNO ZNATE O ČAJEVIMA ?

Ukratko o meni i o blogu